Rasulullah s.a.w bersabda (yg bermaksud): Sampaikanlah pesanku walau 1 ayat :)

Tuesday, September 6, 2011

Hajat Doanya.



Assalamualaikum wbt.

Saya mencuri sedikit waktu yang terbatas untuk menaip di blog yang kian terabai.

Sahabat, tak lama lagi saya dan sahabat seperjuangan yang lain bakal menduduki final exam.

Saya amat berhajat pada doa kalian. Moga-moga doa insan sesoleh dan sesolehah kalian ini diterima Allah terus tanpa hijab.

Doakan kejayaan kami ya, sungguh kami hakikatnya membawa imej Islam ke mana jua...Jadi kejayaan ini perlu,walau zahirnya nampak untuk kami tapi hakikatnya kejayaan ini untuk Islam :)

Terima kasih atas sokongan dan dorongan yang tidak pernah berhenti daripada kalian. Terima kasih banyak-banyak.

Dalam masa sebulan ni mungkin jarang-jarang saya update blog. Kalau update mungkin di ruangan facebook sahaja. Saya hajat tembakan doa dari kalian selalu,tanpa henti..ya?

Oh ya, mari kita isi hati dengan video-video terpilih minggu ini :)




No comments:

 
Copyright It's Life... Wake up from the past =) 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .