Rasulullah s.a.w bersabda (yg bermaksud): Sampaikanlah pesanku walau 1 ayat :)

Sunday, March 10, 2013

Celaru(?)





Assalamualaikum.

Hm, kepala dah mula sakit-sakit.

Badan dah mula panas-panas.

Jiwa dah mula kacau.

Hati dah mula berdebar.

Tidur tak lena, makan tak lalu. Perut masuk angin. padan muka

"Eh mastura nak kahwin ke, tak jumput pongg."

Eh bukan bukan.

Tu petanda exam dah dekat. Maaf lama tak update blog, tiba-tiba kata dah nak exam pula. Ish ish.

Saya sebenarnya amat 'kebulur' kan doa kalian, moga saya dapat 4.0 semester akhir ni, dan dapat present tesis dengan baik, dan kemudian dapat kerja yang baik juga. mudah-mudahan.

Kalian saudara saya yang saya sayang kerana Allah, sudi tak doakan saya :)

p/s : saya terpaksa tinggalkan blog sementara, doakan saya ye,...

No comments:

 
Copyright It's Life... Wake up from the past =) 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .