Rasulullah s.a.w bersabda (yg bermaksud): Sampaikanlah pesanku walau 1 ayat :)

Wednesday, July 27, 2011

Minggu Yang Padat


Saya manusia lemah. Ya, saya mengaku itu.

Tahu tidak betapa sakitnya menahan tangis yang bergelora dalam hati, menelan satu-persatu dugaan yang mendatang, mengunyah segala cabaran yang terbentang di hadapan.

Mengukir senyum dalam kepahitan, merawat hati yang berdarah.

Tapi saya akur...ini tandanya Allah kasih. Mana ada manusia yang tidak punya ujian di hadapan. Maka saya akur, dalam dunia ini tak semua perkara indah. Tapi yang pahit itulah yang mengajar erti hakikat kehidupan sebenar.

Seringkali saya mahu menaip sepatah dua kata, buat peringatan saya dan sahabat, tapi seringkali itu jualah kerja-kerja yang menggunung di hadapan menyapa benak fikiran.

Sahabat...

Mari bersama doakan kemudahan segala urusan saya dan sahabat-sahabat saya di sini...

Mid-Term Exam

Ekonomi - 15/8/2011
Costing - bulan 8
Management - 2/8/2011
Bahasa Arab 28/7//2011
Web Programming - 9/8/2011
Marketing (kuiz) - 3/8/2011

Presentation

Hafazan dan tajwid - 28/7/2011
Marketing -22/8/2011

Project

Marketing(individu + group) - 22/8/2011
Management - week 13 (lagi berapa minggu je)
Web Programming - End of August
Database - minggu depan.

Setakat ini..ini sahaja yang berada dalam list.

Mohon doa semua dan saya pohon seribu kemaafan andai sahabat buka blog ini dan tiada update yang baru, tapi insyaAllah saya akan update status di laman facebook blog ini ya... :)

Doakan doakan doakan... saya hajat doa kalian...

Saya manusia lemah. Saya mengaku itu, maka saya perlukan kekuatan dari Allah, mungkin melalui doa kalian yang soleh dan solehah...maka saya mampu menjadi lebih kuat.

insyaAllah.

sayang kerana Allah.

No comments:

 
Copyright It's Life... Wake up from the past =) 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .