Rasulullah s.a.w bersabda (yg bermaksud): Sampaikanlah pesanku walau 1 ayat :)

Wednesday, January 12, 2011

Alhamdulillah..



Alhamdulillah... Tepat hari ini,sempena tahun baru, azam baru. Oh, azam beru tahun ni saya nak tulis menggunakan 'saya' lah. lebih rapat rasanya.

Ok, berbalik pada topik tadi, hari ini telah terhasillah (ke tercipta ye?) satu laman sesawang khas untuk blog ni.

Moga ia memudahkan perbincangan kita, kita santai-santai sahaja ok.

Yang saya tak tahu, harap adalah kawan-kawan yang memberitahu..insyaAllah. Moga semuanya mendapat redha Allah.

Jom jom jom, kita sama-sama meriahkan diskusi ilmiah di masturamohdyusuf.blogspot.com versi facebook. :)

oh oh ya. saya ada satu cerita yang berlegar dalam kepala, masih belum diterjemah dalam bentuk tulisan. harap kawan-kawan doakan saya ye..

Jumpa di sanaa :)

No comments:

 
Copyright It's Life... Wake up from the past =) 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .