Rasulullah s.a.w bersabda (yg bermaksud): Sampaikanlah pesanku walau 1 ayat :)

Wednesday, February 2, 2011

Doakan Saya..



"Aik, kata nak study?" Emak berkata seraya menjengah saya di bilik yang sedang khusyuk menghadap komputer riba, meninjau-ninjau peredaran semasa di internet.

"Er, nantilah. Malam." Saya menjawab.

Mungkin saya sudah terlalu banyak membuang masa. Meskipun hakikatnya, kita sudah tidak ada masa untuk membuang masa.

Masa sudah semakin suntuk untuk kita menjadi orang biasa.


Justeru..Menyedari hakikat itu, saya terpaksa, dengan berat hati menyatakan hakikat ini.

Saya terpaksa berhenti berblogging untuk menumpukan perhatian terhadap peperiksaan yang bakal menjelang dan mungkin hanya akan update status di sini (Walaupun tak tahu seberapa kerap).

Jadual peperiksaan saya adalah seperti di bawah:



Tujuan saya meletakkan jadual periksa di sini adalah dengan harapan sahabat semua dapat berteleku dia atas sejadah selagi saya tidak habis jawab periksa! Sungguh,saya takut. :'(

Saya bukan takut pada peperiksaan, tapi saya takut tidak dapat beri komitmen terhadap pelajaran, justeru saya jadi semakin takut andai saya ini mengabaikan amanah sebagai seorang anak lantas mengecewakan hati kedua ibu bapa saya.

Ah, bagaimana mungkin saya tegar melihat wajah duka mereka.

Allah....

Doakan saya dan sahabat yang akan menduduki peperiksaan ya? Saya amat mengharap doa dari insan soleh dan solehah seperti kalian, insan yang kurang dosanya daripada saya, siapalah saya ini di hadapan Allah Yang Maha Esa.

Moga-moga, sahabat dan sahibah yang solehah sekalian, doa kalian dimakbulkanNya.

Jazakumullah hu khair..

Wallahu'alam

No comments:

 
Copyright It's Life... Wake up from the past =) 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .