Rasulullah s.a.w bersabda (yg bermaksud): Sampaikanlah pesanku walau 1 ayat :)

Thursday, April 21, 2011

Sejuta Kemaafan....

Sahabat...

Saya mohon berbanyak-banyak kemaafan kerana agak jarang update blog kebelakangan ni, saya belajar untuk membuat catatan pendek sekarang ni kerana Allah izin saya terpaksa ke sana-sini setiap hari untuk menguruskan hal yang masih berbaki...

Mohon sahabat semua mendoakan kelancaran segala urusan, doa insan sesoleh/ah sahabat semua insyaAllah dimakbulkan Allah.

Maaf sekali lagi... Jika saya telah menetapkan bahawa blog adalah salah satu medan dakwah, seharusnya ia menjadi satu komitmen buat saya, tapi saya mengabaikannya, Allah...

Moga-moga Allah ampuni dosa-dosa saya...

Jom kita isi hati dengan ceramah istimewa, penampilan habib Ali...



Moga sama-sama mendapat manfaat :)

No comments:

 
Copyright It's Life... Wake up from the past =) 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .